Zdroj: https://turek.savana-hosting.cz/mojeokoli/system/index.php?a=337  •  Vydáno: 12.1.2014 20:14  •  Autor: Turek

Mé podnikatelské nápady - večerka

Můj nejnovější podnikatelský nápad.
O tomto nápadu si myslím, že je
dobře realizovatelný, jen potřebuje

čas na rozjezd a trochu doladit. Důvodem proč tento nápad zveřejňuji je Radkův dotaz na jeho blogu. Kdyby chtěl někdo tento nápad rozjet a nabízel licence, doufám že si na mě vzpomene a jednu mi daruje. Ale zpět k podnikatelskému nápadu večerka.

Večerka

Proč: Ušetřit čas při běžném nakupování.

Jak: Nákupy potravin v dnešní době strávíme hodně času. Večerka by nabízela maximálně ušetření času nakupujícímu. Extrémni varianta by byla přijedu k večerce a prodavač mi přinese nákup do auta.

Co: Celý proces rychlého nákupu by stál na online stránkách, nebo aplikaci v chytrých mobilech. Do doby vyzvednutí nákupu by nakupující mohl přihazovat do nákupu zboží. To by jedním klikem objednal třeba pět minut před vyzvednutím nákupu. Stálí zákaznici by mohli mít kredit, který by se strhával, takže by se nakupující nezdržoval ani placením. Do aplikace by mohla vstupovat celá domácnost tzn. děti zjístí že nemají čokoládu, taťka pivo …

Příjmová stránka: večerka by si nehrála na nejlevnější obchod v okolí, takže marže večerky by byla vyšší než běžně bývá. Celý koncept by mohl být nabízen i jako franchising licence.

O službě celkově: večerky byly v módě v porevoluční době a nově je provozují hlavně vietnamci, kteří nabízejí spíš levné zboží. Mě osobně dost štve jít do hypermarketu kvůli pár malého nákupu. Vím že nákup bude minimálně na půl hodiny. Nákupem ušetřím pár korun, ale někdy to za ten čas nestojí. Proto si myslím, že kdyby mnou výše popisovaná večerka stála někde na okraji satelitního městečka, tak by mohla zaujmout. Do večerky by mohli chodit i náhodní návštěvnici. Vůbec by jsem se u takové večerky nezabíral akčními cenami. Díky online napojení na kupující by mohl občas probíhat průzkum trhu, lidé by určitě rádi koupili to nejlepší co se v regionu prodává Tzn. nejlepší chleba, nejlepší sýr atd… Urozornění (SMS) všem účastníkům nákupu (rodiny) že mají poslední šanci přihodit něco k nákupu. U večerky by muselo být několik míst na parkováni.