Kategorie: Novinky, Internet, Podnikání

Nevím jaký finaneční dopad na mé stránky má remarketing PPC

Již nějakou dobu přemýšlím nad tím,
zdali je remarketing pro mě coby majitele
webů s PPC reklamou přínosný, nebo ne.

Na své stránky umísťuji plochy s Sklikem. Nedávno Sklik začal s remarketingem a já si kladu otázku: Oplatí se mi ještě tvořit stránky s nějakou dražší proklikovostí na méně hledný key word? Není lepší cílit na hledanější fráze, které mají malou cenu za proklik, nebo žádnou cenu za proklik?

Protože jsem nikdy nezadával reklamu, tak nevím jak to vypadá na druhé straně. Nevím jaká cena za proklik při remarketingu je na mé stránce. Jestli je za key word s kterého je reklama, nebo je za mou cenu. Kdyby to bylo za proklik v ceně odkud je reklama, tak by nemělo cenu zaměřovat se na weby s malou hledaností a drahým proklikem. Mělo by smysl se obout do sběru jakéhokoliv trafficu.

Osobně si myslím, že proklik je za cenu mého KW, ale byl by jsem moc rád zdali by mi někdo kdo má zkušenosti napsal jak to doopravdy je. Na internetu se mi to nepovedlo najít, všude jsou povrchní články pro zadavatele reklamy. Ne pro majitele webů.

print Formát pro tisk

Komentáře rss

Jméno
Předmět
Kontrola captcha
Text
b i url img code   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Nebyly přidány žádné komentáře.

Turkův blog

Kamil Staš

Informace o mně
Já a živnostník

Menu

Doporučuji



Dárky pro muže
Dárek k padesátinám
Dárek k narozeninám
Toskánsko, Itálie
Frýdek-Místek
Žraločí chrupavka

Spřátelené blogy

http://opicinoviny.cz/
http://mkurri.cz
http://www.zkusmo.cz/
http://nogol.cz/blog/
Manuel Nuněz
http://mkurri.cz

Twitter