Kniha : Začněte s proč - Simon Sinek
Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům.
Není tomu tak dávno, co jsem zde psal, že končím se čtením motivačních knih. Ne že by mě tyto knihy nebavily, baví mě a to moc. Jenže motivovat do nekonečna se nelze, je třeba i konat. Proto jsem si v tomto směru naordinoval pauzu. Jenže člověk by měl číst a já jsem začal hledat knihu kterou si přečtu. Jedna z knih, která mě zaujala byla od mého nejoblíbenějšího vydavatelství Jan Melvil. Název zněl Začněte s Proč a jedna z vět popisující knihu zní
Vybudujte úspěšnou firmu s věrnými zákazniky a zaměstnanci inspirující ostatní.
Tento krátký popisek mě zaujal. Zatím neplánuji rozjíždět žádnou firmu. Ale snažím se dělat stránky, které mají být pro lidi a mají je inspirovat. Takže jak funguje psychologie lidí a to jak na to jdou úspěšné firmy a osobnosti mě moc zajímalo. Z recenzi, kterou jsem na internetu našel jsem se dozvěděl, že Simon Sinek jednu myšlenku rozvádí z velikosti většího článku do velikosti knihy. Toho jsem se trochu obával, ale po přečtení knihy musím říct, že jeho popis problematiky byl pro mě coby středoevropana bez znalostí americké kultury idealní. Autor totiž rozepíše svoji teorii Proč a důvod proč je důležité stát si za svým Proč. Následně tuto teorii ukazuje na úspěšných amerických firmách a vůdcích. Často zmiňuje jejich úspěšné reklámní tahy, které cílí na lidi, v níž sdělují své proč. Simon Sinek často popisuje i neúspěchy, které nestaly i u zavedených firme ve chvíli kdy přestaly následovat své Proč. V knize jsem byl rád za důkladnější popis. Protože nevím jakou reklamou oslovoval například Apple lidi v Americe. O úspěšných aerolinkách Southwest jsem slyšel třeba poprvé. Autor popisuje cestu, jak budovat správné povědomí o své značce, jak si díky svému proč budete moci v budoucnu říkat o větší odměnu.
Tato kniha je pro nás všechny. Každý něco děláme a chceme něčeho dosáhnout. U každé své činnosti máme své Proč. Kniha Začněte s proč hodně pomůže podnikatelům. Lidem budující brand. V knize naleznete odpověď i Vy co si lámete hlavu proč jste zase utratili větší peníz za svou oblíbenou značku, přitom mohli sáhnout po jiné levnější alternativě.
Jediné co by jsem této knize vytkl je nižší odolnost jedné barvy použité na obalu. Knihu jsem nosil v batohu a než jsem ji dočetl, tak obálka chytla pěknou patinu.
Více se o knize dočtete na stránkách vydavatelství - zde.
Vybudujte úspěšnou firmu s věrnými zákazniky a zaměstnanci inspirující ostatní.
Tento krátký popisek mě zaujal. Zatím neplánuji rozjíždět žádnou firmu. Ale snažím se dělat stránky, které mají být pro lidi a mají je inspirovat. Takže jak funguje psychologie lidí a to jak na to jdou úspěšné firmy a osobnosti mě moc zajímalo. Z recenzi, kterou jsem na internetu našel jsem se dozvěděl, že Simon Sinek jednu myšlenku rozvádí z velikosti většího článku do velikosti knihy. Toho jsem se trochu obával, ale po přečtení knihy musím říct, že jeho popis problematiky byl pro mě coby středoevropana bez znalostí americké kultury idealní. Autor totiž rozepíše svoji teorii Proč a důvod proč je důležité stát si za svým Proč. Následně tuto teorii ukazuje na úspěšných amerických firmách a vůdcích. Často zmiňuje jejich úspěšné reklámní tahy, které cílí na lidi, v níž sdělují své proč. Simon Sinek často popisuje i neúspěchy, které nestaly i u zavedených firme ve chvíli kdy přestaly následovat své Proč. V knize jsem byl rád za důkladnější popis. Protože nevím jakou reklamou oslovoval například Apple lidi v Americe. O úspěšných aerolinkách Southwest jsem slyšel třeba poprvé. Autor popisuje cestu, jak budovat správné povědomí o své značce, jak si díky svému proč budete moci v budoucnu říkat o větší odměnu.
Tato kniha je pro nás všechny. Každý něco děláme a chceme něčeho dosáhnout. U každé své činnosti máme své Proč. Kniha Začněte s proč hodně pomůže podnikatelům. Lidem budující brand. V knize naleznete odpověď i Vy co si lámete hlavu proč jste zase utratili větší peníz za svou oblíbenou značku, přitom mohli sáhnout po jiné levnější alternativě.
Jediné co by jsem této knize vytkl je nižší odolnost jedné barvy použité na obalu. Knihu jsem nosil v batohu a než jsem ji dočetl, tak obálka chytla pěknou patinu.
Více se o knize dočtete na stránkách vydavatelství - zde.
Autor: Turek Vydáno: 21.3.2014 16:18 Přečteno: 7361x Hodnocení: 1 (hodnoceno 3x) |
Vaše hodnocení: |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.