Internetové portfólio říjen/2013
Boží mlýny melou pomalu, ale jistě.
Již několik reportů píši, že nemám na tvorbu stránek
čas. Po měsících stagnace začíná návštěvnost
pomalu klesat. V součastné době jsem měl v návštěvnosti sledovat návrat lidí k internetu a pozvolný nástup blížicích se vánoc. Místo toho sleduji mírný pokles návštěvnosti na všech webech. Aby jsem nebyl tak pesimistický, v říjnu jsem se pustil zase do tvorby a snad se trend brzo obrátí.
Během měsíce se mi povedlo několik věcí. Obsah přibyl na všech stěžejních webech. V jednom z článků tady na blogu, jsem se Vás ptal na názor zdali koupit nebo nekoupit doménu. Komentáře s radami si můžete přečíst pod článkem. Mohu prozradit, doménu jsem si koupil šlo o doménu termostatickyventil.cz . Chtěl bych na této doméně udělat stránky, které budou opravdu přínosné pro lidi, které tato problematika zajímá. V říjnu jsem měl první konverzi na žraločí chrupavce. Zjišťuji že se o výrobcích dá dobře psát. Mohu porovnávat výrobky pomoci různých kriterií, je zajímavé jak slepě všichni nakupujem. Můj tip pro lidi kteří píši o produktech. Potřeboval jsem zjístit složení jednoho výrobku, napsal jsem dotaz výrobci a on mi obratem poslal naskenovaný obal. V říjnu se mi kromě žraločí chrupavky vůbec nedařilo v afilliatu. A to jsem poslal rekordní počet lidí na eshopy. Možná to byla jen náhoda, přeci jen negeneruji stovky ani desítky leadu měsíčně. Ještě že příjem plynul z Skliku.
V říjnu jsem kontroloval odkazy, které jsem vyměnil s jinými weby asi před rokem. Pár jich bylo z druhé strany zrušeno, tak jsem je zrušil i z mé strany. Asi budu muset linky kontrolovat častěji. Jsem věčný optimista. Myslel jsem si, že dohoda platí.
V listopadu budu pracovat na obsahu.
Články které mě v říjnu zaujaly:
IT efektivně - Jak vám znepřijemnit start podnikání
Maigi - Budujte publikum
Webtrh - Podnikání na americkém trhu
Neorginální blog - Co mě naučilo pět let na volné noze
návštěvnost stránek:
10/2012 7797
10/2013 17297 (-1106)
Během měsíce se mi povedlo několik věcí. Obsah přibyl na všech stěžejních webech. V jednom z článků tady na blogu, jsem se Vás ptal na názor zdali koupit nebo nekoupit doménu. Komentáře s radami si můžete přečíst pod článkem. Mohu prozradit, doménu jsem si koupil šlo o doménu termostatickyventil.cz . Chtěl bych na této doméně udělat stránky, které budou opravdu přínosné pro lidi, které tato problematika zajímá. V říjnu jsem měl první konverzi na žraločí chrupavce. Zjišťuji že se o výrobcích dá dobře psát. Mohu porovnávat výrobky pomoci různých kriterií, je zajímavé jak slepě všichni nakupujem. Můj tip pro lidi kteří píši o produktech. Potřeboval jsem zjístit složení jednoho výrobku, napsal jsem dotaz výrobci a on mi obratem poslal naskenovaný obal. V říjnu se mi kromě žraločí chrupavky vůbec nedařilo v afilliatu. A to jsem poslal rekordní počet lidí na eshopy. Možná to byla jen náhoda, přeci jen negeneruji stovky ani desítky leadu měsíčně. Ještě že příjem plynul z Skliku.
V říjnu jsem kontroloval odkazy, které jsem vyměnil s jinými weby asi před rokem. Pár jich bylo z druhé strany zrušeno, tak jsem je zrušil i z mé strany. Asi budu muset linky kontrolovat častěji. Jsem věčný optimista. Myslel jsem si, že dohoda platí.
V listopadu budu pracovat na obsahu.
Články které mě v říjnu zaujaly:
IT efektivně - Jak vám znepřijemnit start podnikání
Maigi - Budujte publikum
Webtrh - Podnikání na americkém trhu
Neorginální blog - Co mě naučilo pět let na volné noze
návštěvnost stránek:
10/2012 7797
10/2013 17297 (-1106)
Autor: Turek Vydáno: 6.11.2013 13:07 Přečteno: 11848x Hodnocení: 1 (hodnoceno 3x) |
Vaše hodnocení: |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.